torsdag 5 maj 2016

KortAsk samt te hus

Vill du ha beskrivning på hur jag har gjort detta kort så besök mig gärna på JEs blogg där jag gjort en liten beskrivning


Nu är jag igång och ingår numera i dt teamet för JE Scrap och Hobby vilket passar mig då de har ett sortiment som jag gillar. För mig måste det passa stora som små samt vara i olika prisklasser då tyvärr är det dyrt idag att ha scrapp som hobby. Men allt behöver inte kosta skjortan och mycket har vi säkert runt omkring oss bara vi ser det med öppna ögon ;)Jag kommer att skriva även på denna sidan men vill ni besöka mig på JEs sida så hittar ni mig 




Vill även passa på att tala om att hela denna månaden ha JE 10% på hela sortimentet men man får inte glömma att uppge Maj för att få rabatten


Förra veckan bloggade jag min en ask som jag gjort som ett te hus som jag ska ge till en nära vän som dricker mycket te samt gillar rosa
Vet att det kommer att uppskattas mer än en liten blomma ;)






Inga kommentarer: